De eerste vergaderingen!

Beste ouders

Het scoutsjaar is alweer volop begonnen. De leiding ziet het helemaal zitten, de leden staan al te springen en iedereen is klaar om er weer een fantastisch scoutsjaar van te maken! We vliegen er dan ook binnenkort in met ons Eindzomerfeest op 21 september. En daarom willen wij graag hieronder wat extra uitleg geven over de eerste vergaderingen:

De eerste vergaderingen zien er wat anders uit dan onze normale scoutswerking. Hierbij worden er de eerste weken geoefend voor de show waaraan alle takken zullen deelnemen met elk hun zelfgemaakt dansje. Deze vergaderingen verlopen van 14u30 tot 19u00.

In het eerste deel van 14u30 tot 17u wordt er enthousiast aan het dansje gewerkt. Waarna er een 30min vrije pauze volgt om eventueel en koekje of drankje te nuttigen die mogen worden meegegeven van thuis. Om dan vervolgens de dag af te sluiten met repetities tot 19u00.

Leden die niet deelnemen aan het eindzomerfeest?

Geen probleem er wordt een leiding groep voorzien die speciaal voor hen spelletjes organiseert van 14u30 tot 17u00. Zo hebben zij ook nog een leuke namiddag waar ze al hun energie kwijt kunnen.

Een stevige linker,

De Leiding